Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΠΕΣ ΜΕΣΑ!!!

DOODLES

Υπάρχει κάτι που μου αρέσει να ζωγραφίζω.....Βασικά είναι κάτι πολύ εύκολο γιατί είναι επαναλαμβανόμενα σχέδια ή μοτίβα.
Λέγετε Doodles ή Zentagles, αλλά δεν ξέρω πως λέγετε στα ελληνικά.
Είναι σαν να κάνω διαλογισμό!!!! Ο νους μου ηρεμεί και σχεδιάζοντας σε ένα κομμάτι χαρτί βγαίνει ο καλύτερος εαυτός μου!!! Είναι όμορφος ο κόσμος που υπάρχει μέσα μου....μεγαλώνει, μικραίνει, γεμίζει χρώματα και αρμονικά σχέδια. Έχω ανακαλύψει ότι  η σκέψη δημιουργεί ύλη!!!! Μάλιστα ένας Έλληνας καθηγητής το αποδεικνύει και το διδάσκει.Έτσι λοιπόν όταν ο νους μου ασχολείται με αυτό γεμίζει θετικές σκέψεις και αυτές υλοποιούνται!!!!

Ένας αγαπημένος μου στίχος είναι:
Έχεις τα πινέλα, έχεις και τα χρώματα, ζωγράφισε τον κόσμο σου και μπες μέσα!!!  




ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου