Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΙΝΔΙΑ

Η σχέση μου με την Ινδία ξεκίνησε το 1996 που την επισκέφτηκα για πρώτη φορά.

Από τότε μέχρι σήμερα έχω πάρει μέρος στα συνέδρια για την Ενότητα του Ανθρώπου και Ειρήνης μέσω του Διαλογισμού 6 φορές και στην τελευταία μου επίσκεψη το Σεπτέμβριο του 2013 πήρα μέρος στο παγκόσμιο συνέδριο Μυστικισμού υπό την προεδρία του πνευματικού Διδασκάλου Sant Rajinder Singh Ji Maharaj.

Τα συναισθήματα μου χτυπούν κόκκινο όταν βρίσκομαι εκεί......Συναντώ ανθρώπους από όλο τον κόσμο, από διαφορετικές θρησκείες και κουλτούρες. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι τόσο διαφορετικοί άνθρωποι μεταξύ τους, κάθονται με τόση αρμονία και κατανόηση για να ανακαλύψουν τον εαυτό τους και να γνωρίσουν το παραπέρα...

Περίπου 4.000 Ινδοί εργάζονται ανιδιοτελώς για την διεξαγωγή αυτών των συνεδρίων και σε εξυπηρετούν τόσο φιλικά προσπαθώντας να κάνουν πάντα το καλύτερο!!!!!

Σκέφτομαι ότι θα μου άρεσε στην πατρίδα μου να μπορούμε να συνεργαζόμαστε ομαλά τόσες χιλιάδες άτομα. Θα μπορούσαμε να κάνουμε θαύματα!!!

Θα μου άρεσε επίσης να κάνουμε προσπάθειες για την Ενότητα και την Ειρήνη και το πώς να ζούμε καλύτερα ανακαλύπτοντας τις δυνάμεις που έχει ο καθένας μας μέσα του!!!!

Βαρέθηκα να βλέπω γύρω μου μιζέρια και στεναχώρια, θέλω η χαρά, η δημιουργικότητα, η ευγνωμοσύνη, η ανιδιοτέλεια και η αφθονία να έρθουν και να μείνουν μόνιμα κοντά μας!!!!!

Υπάρχουν τρόποι και είναι όλα εφικτά φθάνει να το θέλουμε και να το ζητήσουμε και το σύμπαν θα ανταποκριθεί στο κάλεσμα μας!!!

Αγαπημένη Ινδία σ΄ευχαριστώ πολύ που μου θύμησες  πράγματα που έχω ξεχάσει. Μπορεί να μην έχεις τις ομορφιές που έχει η χώρα μου, μπορεί να μη σε αγαπάω όπως αυτή αλλά πάντα θα τρέφω για σένα απέραντη ευγνωμοσύνη!!!












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου